عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

معرفی وبلاگ

این وبلاگ در زمینه عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی فعالیت می کند.

بایگانی

عنوان: آرایشی متفاوت با ترفندهای جدید آرایشی

لب یکی از مهمترین قسمت های صورت است که تاثیر زیادی در زیبایی چهره و آرایش شما دارد برجسته کردن لب با استفاده از نکات آرایشی امکان پذیر است .

متاسفانه برخی از خانم ها برای برجسته و زیبا کردن لب های خود دست به کارهایی می زنند که شاید مدتی بعد پشیمان شوند.
بله ، عمل پروتز لب!
این کار پر هزینه و در بلند مدت خطرناک است و ممکن است زیبایی یک شخص با این عمل تهدید شود.
اما در این مقاله روشی ساده برای برجسته شدن و برجسته به نظر آمدن طبیعی لب ها برای شما ارائه می کنیم که می توانید بدون عمل و ریسک ، به صورت طبیعی لب هایی زیبا داشته باشید.


چگونگی برجسته کردن لب ها با استفاده از خط لب

اگر دوست دارید هنگام آرایش برجستگی لبها بیشتر شده و برآمدگی آنها نیز بیشتر دیده شود بهتر است برای لبهای باریک حتما اول از یک مداد لبی که کمی پررنگتر از رژ است استفاده کرده و خط لبی دور لب اما زیر خط اصلی و البته مماس با آن بکشید و با انگشت رنگ مداد را بر روی کل لب پخش کنید و بعد رژلبتان را بزنید این کمی لب شما را از حد معمول پهن تر نشان می دهد.
اما کاری که برای برجسته دیده شدن آن در پایان انجام می دهید اینست که با یک مداد سفید خطی کامل و تنها زیر لب و پایین خط لبتان می کشید .
در مورد لبهای پهن و درشت لازم نیست که خط لب خارج از خط اصلی لب کشیده شود بلکه آن را در جای خود کشیده و رژ بزنید فقط برای برجسته شدن آن خط سفید را با مداد سفیدتان تنها در زیر لب و فقط وسط آن بکشید .
لازم به ذکر است تفاوت کشیدن خط سفید لبهای پهن با لبهای باریک در این است که در مورد لبهای باریک خط سفید کاملی در زیر لب پایین کشیده خواهد شد اما در مورد لبهای پهن تنها این خط سفید در وسط لب کشیده می شود و دو طرف آن به رنگ همان خط لب خواهد بود.


موقع آرایش لب ، فقط قسمت وسط آن را براق کننده بزنید و سعی کنید از رنگ روشن تری برای قسمتهای میانه لب خود استفاده کنید تا برجسته تر به نظر برسند!

برای اینکه لب‌هایتان برجسته ، بزرگ و یا حجیم تر به نظر بیایند بالاتر از کمان لب تان مقدار کمی سایه ی سفید بزنید.سپس کمی بالاتر از خط طبیعی لب تان خط لب بکشید. حواستان باشد بیش از حد، از خط طبیعی لب تان بالا نروید، اگر چنین شود، لب تان جلوه‌ی خوبی پیدا نخواهد کرد و حتی ممکن است بنظر بیاید که آرایش نکرده اید. در عوض اگر فقط مقدار کمی از خط طبیعی بالا روید، لب هایتان بزرگ و زیباتر بنظر خواهد آمد. هنگام انتخاب خط لب برای خودتان نیز،اطمینان پیدا کنید که رنگی یکسان با رنگ طبیعی لب هایتان، یا کمی پر‌رنگ تر انتخاب کرده اید.

  • ۹۵/۰۵/۲۴
  • سارا کامرانی

برجسته کردن لب

کاشت مو