عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

معرفی وبلاگ

این وبلاگ در زمینه عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی فعالیت می کند.

بایگانی

عنوان: افزایش زیبایی و جذابیت با کاشت مو

افزایش زیبایی و جذابیت با کاشت مو از موثرترین راهها برای از بین بردن کم مویی و تاسی سر به شمار می رود و یک عمل جراحی سرپایی است. کاشت مو بصورت یک عمل سرپایی و بدون بیهوشی همراه با بی حسی موضعی بوده و شخص متقاضی کاشت مو در حین عمل هیچگونه دردی حاصل از موهای که روی سرش کاشته می شود را حس نمی کند. پس از اتمام یک جلسه کاشت مو به مدت یک روز پانسمان مناسبی روی سر گذاشته شده . بیمار فردای آن روز جهت تعویض پانسمان و ویزیت جراح و شستشوی سر مراجعه می کند. در روز دوم بعد از عمل می تواند به حمام برود. اما دلمه هایی در محل کاشت ایجاد شده که نباید دستکاری شود و این دلمه ها تا روز پانزدهم از بین می روند. موهای کاشته شده به مدت 2 هفته رشد می کنند که این اتفاق نشان دهنده گرفتن پیوندهاست. اما درصد زیادی از موها از هفته سوم شروع به ریزش کرده و لیریشه موها زنده میماند وموهای جدید ازماه دوم به بعد ظاهر میشوند که در ابتدا این موها نازک و کرکی شکل بوده و به مرور ضخیم می شوند.

در اغلب افراد همراه با ریزش موهای کاشته شده تعدادی از موهای قبلی بیمار در اطراف محل کاشت نیز وارد فاز استراحت شده و ریزش پیدا می کنند و محل کاشت برای مدتی (شاید تا حدود 4 ماه) کم پشت تر از سابق دیده می شود، این حالت شوک نامیده شده و موقتی است و با بیرون آمدن موها از حالت استراحت و رشد موهای کاشته شده تراکم مورد انتظار ایجاد می شود. موهای کاشته شده در 6 ماه اول نازک، کرکی و کم تراکم ظاهر می شوند و از ماه ششم به بعد موها پر پشت تر شده و تا 12 ماه کامل می شوند.

عمل کاشت مو , یک راه حل دائمی برای باز گرداندن مو های زنده به پوست سر، می باشد. روش های جدید کاشت موی طبیعی سر و کاشت ابرو، این امکان را فراهم می کنند که فرد جای موهای از دست رفته را به وسیله  موهای طبیعی و در حال رشد خود، پر کند. پس از این عمل، مو ها به هیچ مراقبت خاصی نیاز ندارند و مانند موهای طبیعی تنها کافی است آن ها را شسته، حالت دهید و کوتاه کنید. امروزه، عمل کاشت مو در حدی بی نقص انجام می شود که آرایشگر نیز معمولا نمی تواند تشخیص بدهد که پیوندی صورت گرفته است.

موهای پیوند زده شده چه مدت به رشد خود ادامه می دهند؟

اساسا، موی پیوند زده شده همان موی پشت سر است. با وجود این که پیوند زده شده، طول عمر آن با موهای پشت سر برابر است. به طور معمول، یک پیاز مو هر ۳ تا ۶ سال از بین رفته و در جای آن از همان ریشه، یک موی دیگر خواهد رویید. مو های پیوند زده شده نیز، همین چرخه ی زندگی را خواهند داشت.

به چه تعداد پیوند مو نیاز است؟

تعداد پیوند ها نهایتا به میزان موهای از دست رفته و همچنین تراکم دلخواه شما، بستگی دارد.

روش کاشت مو در چند جلسه انجام خواهد شد؟

اهداف و انتظارات از انجام عمل کاشت مو در افراد مختلف، متفاوت است. حدود ۸۵ درصد افراد تنها به یک جلسه و ۱۵ درصد دیگر به دو جلسه یا بیشتر نیاز خواهند داشت. شدت ریزش مو و همچنین تراکم دلخواه شما، تعیین می کنند که عملیات پیوند مو باید در چند جلسه انجام شود تا نتایج قابل قبولی حاصل شوند.

  • ۹۵/۰۵/۳۰
  • سارا کامرانی

ترمیم مو

جراحی بینی

کاشت مو