عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

معرفی وبلاگ

این وبلاگ در زمینه عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی فعالیت می کند.

بایگانی

عنوان: ماسک های زیبایی متنوع برای داشتن پوستی لطیف و شاداب

ماسک های زیبایی تاثیر زیادی در حفظ طراوت و زیبایی پوست دارند در این مطلب به ماسک های زیبایی متنوع می پردازیم. ماسک های زیبایی ماسک ها موادی هستند که معمولاً از محصولات طبیعی تهیه می شوند و برای پاکیزه کردن، خروج مواد زائد از منافذ پوستی، نرم کردن و لطیف کردن پوست ، به کار می روند. هر ماسک را باید به مدت بیست تا سی دقیقه بر روی پوست قرار داد و سپس آن را به وسیله شستوی کامل با آب پاک کرد.
می توان به جای شستشو با آب، ماسک را به وسیله پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کرد. جهت نرم کردن دست های خشن و تیره می توان از مخلوط آب پرتقال و عسل استفاده کرد.
در اینجا به برخی از ماسک های مفید و رایج اشاره می کنیم :

    ماسک آناناس برای شفافیت پوست

        آناناس تازه چهار برش
        شیر نارگیل دو قاشق غذاخوری

    مواد را کاملا بامیکسر مخلوط نموده تا یکدست شوند. آن را برروی پوست خود به آرامی قرارداده و بعد از ده دقیقه با آب ولرم بشویید. در صورت دلخواه از یک نرم کننده استفاده کنید.

    ماسک آناناس برای جلوگیری از شکنندگی ناخن

        آب آناناس دو قاشق غذاخوری
        زرده تخم‌مرغ دو قاشق مرباخوری
        سرکه یک چهارم قاشق چایخوری

    تمام مواد را در کاسه‌ای مناسب ریخته و آنها را به خوبی با هم مخلوط کنید. ناخن‌ها را برای نیم ساعت در آن قرار دهید. این ترکیب موجب می‌‌شود تا شکنندگی ناخن‌ها برطرف شود.

    ماسک آناناس این میوه تأثیر جالبی بر جوش های غرور به ویژه گلوله های چربی زیر پوستی (جوش های کیستیک) دارد. برای تهیه ماسک آناناس کافی است که یک آناناس رسیده را پوست بکنید و در مخلوط کن بریزید تا به صورت مخلوط غلیظی در بیاید. سپس به اندازه وزن آن به آن الکل میوه ( الکل اتیلیک ) بیفزایید و یک لیوان روغن آفتابگردان به مخلوط حاصل اضافه کنید. حال می توانید روزی یک بار، هر بار بیست تا سی دقیقه ، این مخلوط را به صورت ماسک بر روی صورت خود قرار دهید و سپس آن را با آب سرد بشویید.

    
    ماسک پرتقال یک پرتقال را پوست بکنید، هسته ها و پوست های نازک پره های آن را جدا کنید، روی پوست صورت خود بخوابانید و پس از بیست دقیقه با آب سرد بشویید. این ماسک برای درمان جوش های غرور جوانی ( آکنه ) مؤثر است ولی افرادی که پوست خشک دارند نباید آن را مصرف کنند.

  • ۹۵/۰۵/۱۴
  • سارا کامرانی

جراحی زیبایی

کاشت ناخن